vineri, mai 07, 2010

Pete de culoare pentru o zi ploioasa de vineri {nature photography}

 

Salutare, dragii mei cititori! Desi lucrez la noul meu site (asta era marea veste), nu ma lasa sufletul sa nu impartasesc cu voi putina culoare pentru o zi de vineri asa de ploioasa (desi, la momentul in care scriu articolul, soarele a pus din nou stapanire pe oras).

Frumoasele flori din imaginile de mai jos mi-au incantat privirea in fiecare dimineata si dupa masa pentru cateva saptamani – erau plantate pe spatiul verde de langa biroul nostru.

Binenteles, nu m-am putut abtine si am luat aparatul sa le imortalizez scurta lor existenta. Poate nu le-as fi postat niciodata, dar azi, pentru ca ploaia m-a deprimat mai mult decat alta data si pentru ca e vineri, m-am gandit ca putina culoare nu strica nimanui, mai ales mie:) Si, gandindu-ma si la voi, am hotarat sa nu fiu egoista, si sa va las si pe voi sa va bucurati ochii si sufletul cu un strop de culoare :)

 

DSC07739

 

 

Collages11

 

DSC07735

 

Collages12

 

DSC07743

 

DSC07744

 

Poze adunarea generala Caritas_20101

 

dacph 121a

0 comentarii: