marți, mai 11, 2010

Portrete, portrete {fotografie de absolvire}

O zi plina de imagini. Am inceput cu Emanuel, care va absolvi clasa a XII-a in iunie, a urmat Alexandra, care va avea ceremonia de absolvire vineri, si am terminat cu Szerena si Laci (sper ca am scris corect numele lui:) ), care azi au aniversat 5 ani de la prima intalnire, si nu se putea sa nu le fac cateva poze daca tot aveam aparatul la mine si el a venit cu un buchet de trandafiri sa o ia de la birou :)

Iata cateva imagini… urmeaza post-uri mai lungi, dar pana atunci, va las cu cateva fotografii cu care sa va delectati:

 

Emanuel e creierul din spatele noului meu site, care se va lansa in curand:)

ema 1

 

ema 2

 

ema 3

 

ema 5

Iat-o si pe frumoasa mea verisoara, Alexandra:

alex 1

 

 

ale 2

 

ale 3

Felicitari familiei Seer si multi, multi ani frumosi si plini de impliniri de acum inainte:)

szerena si laci

 

0 comentarii: