joi, iunie 03, 2010

Mara – mămăruţa de 3 ani {fotografie de copii}

 

Mămăruţă pentru ca aşa i-au spus părinţii ei încă înainte de a se naşte! Şi e ca o mămăruţă – nu stă locului nici o clipă! După sute (chiar sute) de poze, am reuşit să o conving să se lase fotografiată de mine şi să îmi zâmbească! Şi ca să vă demonstrez că am cucerit-o, la sfârşit am dovada:)

 

După multe rugăminţi şi insistenţe, iată ce am obţinut în primele poze - o Mara care abia îşi arată ochişorii:

IMG_0070h1

 

 

Când Oana, mama ei şi prietena mea din copilărie, a rugat-o să îmi zâmbească pentru poză, Mara şi-a dat “toată silinţa”:))

IMG_0057f-horz a

 

 

Ca să ne relaxăm şi să profit şi de prezenţa lui Cosmin, tatăl Marei, am făcut şi poze de familie:

IMG_0023b-horz

 

]

Fata lui mama:

page 1

 

Ignorându-mă cu desăvârşire, şi-a văzut liniştită de treabă vorbind chestii importante cu bunica!

page 3

 

 

Mara este atât de expresivă, încât mi-a fost greu să aleg doar câteva poze:

page 5 

 

 

page 6

 

 

 

page 11

 

 

Oana îi arată Marei cum să zâmbească, iar de data asta zâmbetul e autentic:

page 10

 

Fiind o zi câlduroasă, cubul de gheaţă din pahar a devenit obiectul preferat de joacă al Marei pentru următorul sfert de oră:

page 7

 

 

page 8

 

Şi cum fără întrebări şi explicaţii jocul n-are farmec, Mara, de acum relaxată în faţa camerei, a vorbit mai tot timpul:

page 9

 

Nimănui nu i-a stricat vreodată să se ascundă sub masă… nu? :)

IMG_0072j-horz1

 

 

page 2

 

 

Ne-am dat şi pe tobogan şi ne-am jucat şi cu păpuşa – adică am întors-o pe toate părţile:

page 4

 

A venit bunicul cu bunătăţi pentru mămăruţă:

IMG_0308e1

 

 

page 13

 

 

page 12

 

V-am spus eu că ne-am împrietenit: ursuleţul (care poartă numele iubitului ei:) zice Oana) este dovada – a vrut să mi-l arate şi mie!

page 15

 

O mămăruţă vioaie, plină de viaţă şi foarte frumoasă - Mara Ban!

page 14

 

 

0 comentarii: