marți, iunie 22, 2010

Julia & Florin – sedinta foto la 3 zile dupa nunta {fotografie de nunta}

 

Iata si o parte dintre pozele facute la malul marii la 3 zile dupa nunta celor doi.

La insistentele mele (sa va imaginati ca in fiecare zi dupa nunta am zis de cateva ori pe zi: hai sa facem astazi o alta sedinta foto cu voi 2 imbracati in miri) cei doi au facut efortul de a se imbraca din nou si de a se mobiliza. Cu o zi inainte de a zbura spre Romania ne-am dus la malul marii unde, pe vant, ce innorat si la o temperatura de 4 grade Celsius (da, 4 grade!) Iulia a avut curajul sa isi dea haina jos si sa se relaxeze (:P) pentru o jumate de ora. La un moment dat, cu picioarele ude, ea mi-a spus ca nu isi mai simte picioarele de la genunchi in jos. Si atunci am zis ca avem destule poze pentru o sedinta la rece:)

Pentru o pata de culoare (si care poate fi mai colorata decat rosu?:) ), cei doi s-au accesorizat pe masura:

IMG_0174 a2

 

Una dintre imaginile mele de suflet!

IMG_0184 a2a

Trebuie sa aratam rosul, nu?

pw 1

 

pw 2

 

IMG_0249 a1

 

pw 3

 

IMG_0248 a2

 

pw 4

 

pw 5

 

pw 8

 

IMG_0311 a1

 

pw 6

 

IMG_0305 aa

 

pw 9

Un pic de miscare pentru a nu ingheta de tot…

IMG_0203 a1

 

Nici nu ai fi zis cat de frig este vazand-o pe Julia in poza asta. Atata de naturala si de relaxata!

IMG_0392 a2

 

pw 10

 

Pozele astea 2 au ceva special – cel putin asa mi se pare mie:

pw 11

 

IMG_0405 a2

 

Julia si Florin, multumesc ca ati rezistat si mi-ati facut jocul chiar si la 4 grade Celsius! Ati fost (si sunteti) un cuplu extraordinar, usor de fotografiat si distractivi in acelasi timp!

IMG_0213 try a