duminică, februarie 08, 2009

Toamna la sfarsit de liceu, partea I

Desi de multa vreme nu am mai postat ceva (poate poze mai vechi), nu am stat degeaba:) Timpul l-am petrecut (si inca o fac) cu oameni care in curand vor trece printr-o etapa frumoasa, dar de care eu una ma bucur ca am scapat:) Absolvirea liceului!

Dar sa trecem la subiect. Intr-o zi frumoasa (speram cu totii) de octombrie, ne-am adunat in parcul Huedinului si ne-am facut de cap ... Nu stiu care s-a distrat mai mult - eu sau ei:) Mai jos sunt cateva din imaginile din ziua cand am facut primele poze si i-am cunoscut la pachet. Luna asta - februarie - am inceput sa ii cunosc pe fiecare mai deaproape, dar despre sta mai incolo, cand o sa va arat cat de frumos e ultimul an de liceu...

Pana una alta :), iata pozele din octombrie, partea I, adica XII A.  Eu una sunt incantata de ce a iesit:)

 

0 comentarii: