marți, ianuarie 27, 2009

Photosession cu Gaby

Totul a inceput cu faptul ca, intr-una din zile, mi-au cazut ochii pe niste poze de-ale noastre si mi-am dat seama ca noi doua, eu si sora mea, nu avem poze impreuna, ci doar separat. Asa ca, intr-o duminica seara, ne-am hotarat sa ne facem cateva poze, asa, de distractie. Am instalat aparatul, panza neagra, lampile ce aveau sa ne serveasca drept reflectoare, si a inceput distractia:) Iata mai jos rezultatul:)

 

IMG_0136a rs lg

IMG_0089a rs lg

IMG_0019a1 lg rs 
IMG_0027a rs lg 
IMG_0029 b rs lg
IMG_0167a rs lg 
IMG_0085a lg rs 
IMG_0053a lg rs 
IMG_0051b rs lg 
IMG_0176b rs lg 
IMG_0040 a lg rs 

P.S. Nu la multa vreme dupa sedinta foto, in saptamana urmatoare, Gaby a primit un raspuns pozitiv de la cei care au intervievat-o pentru o slujba la Bucuresti, asa ca in februarie se va muta... Prima care pleaca dintre noi:) O sa am "neamuri" la Bucuresti ;))

P.S. 2. Pozele au scopul de a le demonstra celorlalti ca noi doua chiar nu semanam atat de mult incat sa fim confundate una cu alta!

0 comentarii: