duminică, martie 07, 2010

Pink and white {still life photography}

 

Pentru ca astept primavara si soarele, m-am jucat azi cu aparatul si am profitat de frumoasa orhidee primita ca dar de casa noua:)

Si pentru ca aveam chef de joaca, am zis sa incerc sa setez calitatea de pe JPG pe RAW (pentru cei ce nu stiu, raw, care in engleza inseamna crud, neprelucrat, este un format mai nou; procesorul camerei nu mai prelucreaza imaginea cum face la .jpg, ci o transfera pe memorie asa cum o capteaza. Asta inseamna fisiere mai mari, adica mai putine imagini in memorie la sfarsitul zilei, si program sau plug-in special pentru vizualizare si prelucrare).

Am mai incercat sa lucrez cu raw, dar nu am avut timpul si rabdarea sa stau sa le prelucrez, asa ca am lasat-o balta. Pana azi! Azi am descoperit ca, de fapt, e muuuuult mai usor sa lucrezi cu raw odata ce te-ai prins:)) Procesul merge mult mai repede si iti poti salva in presetari toate modificarile facute la o poza, atfel ca poti prelucra foarte repede poze asemanatoare ca si contrast si culoare!!!

Toate pozele sunt modificate la contrast si luminozitate in Photoshop, aplicatia pentru raw. Si totul a mers foarte repede! Un minus, totusi: pentru a fotografia o nunta in raw, am nevoie de inca vreo 8 GB pe langa cei 4 pe care ii am deja si carduri de memorie cu viteza mult mai mare, pentru ca o poza, care de obicei are 4-5 MB ca .jpg, in format .raw are peste 8 MB!

IMG_0001a

page 6

 

page 4

 

page 2

 

page 1

 

IMG_0022a

 

page 7a

 

IMG_0023a

 

page 3

 

IMG_0035a

 

IMG_0048a

 

page 8

 

 

0 comentarii: