miercuri, februarie 24, 2010

O noua zi, o noua abordare…

Salutare tuturor! Stiu ca a trecut ceva vreme de cand nu a aparut nici o poza pe blog, dar in viata reala fotografia a ocupat o mare parte din timpul meu:) O sedinta foto cu o fetita foarte frumoasa, o saptamana in Irlanda (din nou :D ) si o nunta ca-n povesti. Le veti vedea pe toate in ceva timp aici.

Dar pana atunci, va tin la curent cu noile idei – care nu sunt originale, dar sunt ale mele:))

Duminica, in timp ce treceam de la o pagina de net la alta, am ajuns pe felicitaricrestine.ro, si m-am gandit ca nu ar strica sa fac si eu asa ceva, ca de… si eu pot:) Am contactat admin-ul, si iata ce a iesit:

img_e0a88487binecuv_bebe2

Asta e unul dintre exemple… puteti gasi mai multe pe felicitaricrestine.ro. Le veti recunoaste dupa stil :) si dupa link-ul blogului din partea stanga jos. Vor fi si mai multe in viitorul apropiat:)

 

O zi frumoasa si plina de soare, cum este acum la Cluj! :)

 

0 comentarii: